fredag 8 november 2013

FREDAG

Fredag. 

Sitter på skolan just nu. Pluggar läkemedelsberäkning som aldrig förr, jag börjar komma igång mer och mer. Så nu hajar jag mer för varje gång, vilket känns underbart skönt - större chans att jag kirrar skittentan next week. På tal om det, nästa vecka, denna dag och denna tid, så har jag gjort bort den tentan för några timmar sedan, men det är nästa fredag de, inte denna. 

Jag ska ev. luncha med bästa Elin, men det är osett ännu. Vi få'la si. Ehm.. nä, kanske man ska hugga tag i pennan och vässa tankarna igen. Nu har jag trots allt haft en liten paus, där jag hunnit äta en mandarin. Vilken lyxpaus va... men nu ska jag inte vara sån, det är trots allt fredag idag och dags för ännu en helg, en ny sådan. 


Jag bjuder på en färsk webcam-bild ;) Charmig man kan vara.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar