torsdag 15 november 2012

CURRYKYCKLING

Huvudvärken släppte tids nog ikväll. Det var skönt, det är så jobbigt med ständig värk i skallen, man orkar inget. Tobias kom efter jobbet, han skulle tvätta hos mig ikväll (hans tvättmaskiner är knäpp). Så jag såg till att storebror fick middag i samma veva, currykyckling blev det. Snabbt, smidigt och enkelt - allra helst då man har grillkyckling-bitar färdigt infryst.

Så vi käkade och jag diskade bort. Han tvättade och for hem och duscha mitt i, han och Sebbe skulle på hockeyn. De kom vid 18 och hämtade tvätten som hunnit bli torr, innan hockeyn. Sen kom Tobias hit nu, innan 22 och hämtade resten. Det var då han lovade att hjälpa mig i morgon, så nu får han skylla sig själv ;) Sen la jag mig på en gång, hade gjort mig klar innan. Så jag ska snart sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar