tisdag 6 november 2012

EN MYSIG DAG OCH KVÄLL

Hallåååå, idag har jag varit HELT ledig. Jag sov ut till klockan 10, klev upp typ halv 11. Asskönt. Sedan klev jag upp och började dona här hemma, gick ner med balkongmöblerna till förrådet och även balkongmattan. Skönt att ha tagit in det, nu är det bara blomlådorna kvar, måste tömma dom och ta ner dom till förrådet också. Plockade även bort tvätten, tog ut sopor och alla tidningar/reklam.... så lite städning fick jag ju till. Sedan fixade jag mig och for in till stan, mötte upp Elin och vi gick och käkade en jäkligt god lunch. Sedan gick vi på stan och vi hade väldans trevligt, vi blev på sånt shoppinghumör :) Jag fick med mig ett superfint linne och ett par fina jeans (assköna) och Elin fick med sig en hel del från stan också, byxor och tröjor med mera :D Jag hittade även en kappa som jag ville ha, men köpte inte den idag... hängde den till i morgon, och då ska jag köpa den. Jag kan inte låta den stanna i butiken, det går inte!

Sen for jag hem till mamma och då fick jag en jättefin blus av henne :D Alltid kul med nytt! Sen käkade vi laxpaj med sallad och romsås - sååååå gott! Mysigt att bara vara hemma en stund, att prata och umgås med finaste mamma är så betydelsefullt <3 Jag hann även med att gå upp till mormor en stund, satt och såg tv och pratade med henne! En perfekt och mysig dag/kväll helt enkelt <3


Jag är glad över att ha världens bästa och finaste vän <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar