måndag 19 november 2012

DAGEN

Ey! Idag träffades vi i basgruppen ett tag, blev en kompott av både trams och seriöst. Vid halv 2 avslutade vi och for åt varsitt håll. Jag for en sväng till Elin och drack kaffe, mycket trevligt!

Sedan for jag hem, gick ut med Mittzi och sen läste jag ur "forskningsprocessen"... jag hann två kapitel av tre, innan jag skulle hämta mamma på resecentrum, hon kom med tåget! Vi for och hämta Tobias och for och käka mat. Vid halv 7 kom jag hem och mamma följde med upp och kolla på hallen och sovrummet :D Sen satte jag igång med det tredje kapitlet som skulle läsas i boken. Vid 20.15 var jag klar... skönt. Inte den roligaste läsningen.

Ringde J.K och surrade till 21. Sen har jag varit ute med Mittzi och nu ser jag på "baksmällan", den filmen är ju fantastisk! Hahah. Ska göra mig klar nu, i pausen, och he mig i säng. Sen blir det att fortsätta kolla på filmen där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar