onsdag 7 november 2012

IPAD

Hallåååådääär.. sitter hemma hos mamma. Skönt! Testar att blogga från hennes iPad, inte avis alls...... nä, inte alls!! Ehm, i alla fall så hade vi kursintroduktion på den nya kursen idag, "vetenskaplig teori och metod". Så vi gick bara 8.30-10, grymt skönt. Jag har varit så sjukt trött idag, så det satt fint med en riktigt kort dag. Det blev en frukost med Johanna innan jag sedan for hem.

Väl hemma höll jag på att somna, det var inte långt ifrån. Men jag dammsög istället och sen gick jag ut med Mittzi. Efter det for jag in till stan igen, mamma slutade 14, så då gick vi en stund på stan. Jag köpte kappan och även en ring + örhängen, och jag fick en liten väska av mamma :) Härligt härligt! Sen for vi på Coop och handa och sedan for vi hem. Vi har ätit kycklingsallad, gotttttttttttt!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar