lördag 3 november 2012

TENTAPLUGG

Hej, tänkte säga att - jo, för all del, jag lever! Men alltså, min hjärna går på högvarv just nu och det finns absolut ingen tid för sådant här, som kallas bloggning. MEN, nu tänkte jag ta mig lite tid. Det är ju i alla fall bara en sak som har gällt och gäller, vilket är? PLUGG. Vad annars? Det är mitt liv just nu. Utöver det gör jag inte mycket.

Idag var jag sjukt seg på morgon, jag var tung i både kropp och knopp. Så jag kom mig inte upp förrän halv 10 och kom inte igång med plugget förrän 12tiden. Då åkte jag in till bibblan för tentaplugg med Tedde. Vi skötte oss hyfsat bra, diskuterade och så. Vi gick och luncha på UH, tacobuffé - sjukt gott!! Sen gick vi på bibblan och fortsatte ett tag till. Vid halv 5 skjutsade jag Elin, sen for jag hem och hämta Mittzi och vi for till Johanna. Väl hos Johanna diskuterade vi och hade frågegrejs kring tentan. Men hon skulle ut med två andra klasskompisar idag, så vid 9 for jag hem, då denna galning var färdigutspökad... kirurgen är på G även denna helg, några känner väl igen na sen förra helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar