tisdag 20 november 2012

FORM AV UPPDATERING

Ska försöka koka ihop ett snabbt inlägg här idag, så att det blir någon form av uppdatering. I morse for jag in på skolan till klockan 9, vi i basgruppen träffades och övade, eller övade och övade... inför vårt artikelseminarium som var idag. Det blev mest annat snack ;)

Artikelseminariumet gick alla tiders. Slutade 12 och for hem. Satte mig och läste till halv 2, sedan for jag och hämtade mamma då hon slutade jobbet (jag åkte in med henne i morse, och tog hennes bil hem, då jag slutade)! Vi for på Coop och handlade, sedan for vi hem. Vi gjorde tacopaj och hackade tillhörande göttigheter. Sen kom Tobias efter jobbet och då var middagen klar precis :) Gött som fan var det, hundra år sedan jag åt tacopaj! Sen for Tobbe efter ett tag med surr och då drack jag och mamma kaffe och surra ännu mer.

Sen har jag läst, surrat, läst, surrat :) Sen gick vi på en härlig kvällspromenad med Mittzi. Och sen fortsatte jag läsa en stund, nu blir det SÖÖÖMN!!!! Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar