onsdag 14 november 2012

STORT SAMTALSÄMNE

Idag klev jag upp strax efter 7. Målargrabben kom då också :) Åt frukost och chillade, var sjukt jävla trött och vid halv 9 var det dags att ge sig iväg in mot skolan. Vi har jobbat med basgruppsarbetet idag, artikelgranskning.... jippiiiiiii, sing hallelujaaah liksom. Så sjukt jävla trist. Men i alla fall så gav vi oss vid klockan 14 typ, och 14.30 hade jag synundersökning. Jag har kass syn på långt håll, men innan det beställs nya glas så ville Lillemor att jag skulle testa något grejs i tre veckor, och komma på återkoll då och se om det hjälpt. Hon tror nämligen att mina ögonlinser är överansträngda och att dom luras, därför har jag fått några konstiga glasögonsgrejs som ska hjälpa mina ögon att slappna av typ... vi får se hur det går med det. Det återstår att se på återbesöket.

Sen for jag hem och vilade, pratade lääääänge med J.K och lyckades till och med somna under en stund hon var tyst... HAHAHA. Vaknade av att hon sa "Emeeeeeeliaaaa!!!!!!"... behöver jag säga att jag var en sjukt trött tjej?! Vi fortsatte i alla fall prata då jag var vaken igen och sedan kom Tobias förbi en sväng, det var kul :) La mig en stund till och vilade, pratade lite mer med J.K och sedan vid 17.30 for jag in till stan och satte mig på UH för en kaffe & plugg (bilden är från plugget ikväll, i inlägget nedanför). Det gick hyfsat bra. For hem vid 20.15 och sen dess har jag pratat med J.K igen, vi har haft ett himla stort samtalsämne idag, som ni kanske förstår, haha. Vi la nyss på och nu är jag klar för läggdags - SKÖNT! Jag längtar tills jag ligger under mitt gosiga täcke!

2 kommentarer:

  1. Anonym22:24:00

    Det är inte lätt att vara tyst, när en har så mycket bra att säga.

    SvaraRadera
  2. Anonym22:27:00

    Eller många frågor och funderingar, beror på hur en ser på det. Helt sjuk dag idag, har ont i hypotalamus! Kommer du hit och promenerar imorgon bitti. Kl 06.30 sharp! OK!

    SvaraRadera