söndag 11 november 2012

GRÅA SÖNDAG

Hej hej hej hej hej hej, goddag.

Idag är det söndag. En grå söndag. Usch, man vill inte titta ut! Mittzi tycker inte heller om vädret, jag fick knappt henne att gå ut och då hon väl gick ut så gick det med räcerfart!! I alla fall så sitter jag och ser på reprisen av "så mycket bättre". Jag ska snart gå upp till mormor och få lite frukost :) Gött!

Igår var det lördag och höstfesten! Jag for till Karlströms vid typ 12. Elin målade mina ögon och fixade mitt hår :D Vid 16 så for vi till Eza och förferrade där. Sedan tog vi oss bortöver, till Gideågården, vid 18.30! Det var god middag och efterrätt, och en massa vin ;) Helt plötsligt hade jag tre glas rött framför mig, haha. Det blev en massa dans och jag hade jäkligt kul hela kvällen! Då vi åkte hem så fortsatte det roliga, hade kul hela vägen ;) eheheh. Nä, skriver mer sen. Nu ska jag se klart det här och sedan gå upp till gullmormorn min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar