torsdag 8 november 2012

TRÖTT, TRÖTTARE, TRÖTTAST

Gooooooooood evening... som jag skrev igår, så var jag grymt trött hela dagen igår. Trött, tröttare, tröttast. Höll på somna så fort jag satt ner en stund. Väl på kvällen, hemma hos mamma, så somnade jag efter maten, framför brasan, sen väckte mamma mig då det var dags för att se "bonde söker fru". Sen skulle vi se "stalkers", och det såg jag typ halva och sen somnade jag till och från, resten av timman.. haha. Hade lyckats göra mig i ordning på första pausen i "stalkers" så direkt då det slutade, så gick jag och la mig. Gissa om jag somnade snabbt? Vad kan jag tippa... HÖGST 2 minuter typ.

Klev upp 25 över 8 idag, vi skulle åka neröver klockan 8.30 eftersom mamma började klockan 9. Så hon klev bara av utanför sitt jobb och jag tog bilen hem till mig. Väl hemma gick jag med Mittzi och sedan åt jag frukost och såg på lite film. Sen har jag pluggat resten av dagen. Hade satt en gräns vid 19, att jag inte skulle plugga längre då. Nu ska jag gå ut med Mittzi på en längre tur igen och sedan tända lite ljus och chilla i soffan tills det är dags för sängen, vilket är tidigt idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar