lördag 24 november 2012

GÅRDAGEN

Hej hej hallå... igår = låg i sängen typ halva dagen. For sedan på coop med J.K. Då jag kom hem la jag mig i sängen igen och bara väntade in att klockan skulle bli 15. Klockan slog tillslut 15 och då var det tenta-dags. Den var över internet. Den var inte rolig vill jag säga er, skitsvår. Ena delen kände jag mig säker på, men sedan på nästa del... herrejösses, det var saker som vi typ inte har läst någonting om. Det kändes jättejobbigt efter tentan, jag var väääääldigt förberedd på att det skulle gått åt skogen och väntan var inte kul. Skönt att det bara tog en timma till svar, och att jag fick mig en glad nyhet - jag fixade tentan :D yeeeey! Lättad x 1000!

Sen på kvällen blev det klassfest. Käkade och drack hemma hos Johanna, sen gick vi ner till Maja och dom, innan vi tog bussen till en annan i klassen. Sist men inte minst blev det utgång på Olles! Jag hade askul, dansade och hade mig. Tappade rösten gjorde jag också, så jag skrek nog en del...? Eheheh. Jag bjussar på nå finfina fyllekort från igår.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar