onsdag 21 november 2012

PLUGG

Förutom att jag lyssnar på "greyhound" allt jämt, så försöker jag även komma överens med plugget. Men det är svårt att förstå och ta in detta, det är ett så sjuuuuuukt tråkigt ämne. "Vetenskaplig teori och metod". Vi har tenta på fredag, yeeey. Hoppas så innerligt att det ska gå vägen ändå, men det återstår att se. Det känns tveksamt stundvis. Men jag ska fan klara den!!! Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att forska senare i livet, då jag jobbat som SSK några år. Men det känns inte så lockande med att lära sig om sådant här redan nu. Men det är ett måste. Suck.

Jag for in till stan mitt i dagen, fikade med Theodor och Johanna på UH. Vi pratade och hade trevligt, om allt möjligt - minst plugg. Haha. Men det var kul att bara ta en mysfika, för Theodor far hem till Sthlm idag, så då kändes det lägligt att ses innan! :) Sen for jag hem igen, och då var inte bara målarn här, utan även snickarna. Så Mittzi var omringad av karlar ;) haha. Nämen, i alla fall, så har det blivit lite försenat med tvrummet. Målarn har ju min lägenhet samtidigt som en annan. Så han har varit i den andra måndag och tisdag. Idag kom han hit och nästan allt "grund-jobb" blev klart idag, han ska göra lite mer i morgon. Men sen blir nog tapetseringen på måndag först. Det hade ju varit askul att få det klart innan helgen, men det är som det är! Huvudsaken det blir gjort snart, och de blir det ju :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar