måndag 12 november 2012

ÖGONGODIS

Idag har jag bara gjort en sak.... varit lat och legat framför tv'n i princip hela dagen. Tänker nog fortsätta i den andan resten av dagen också, har varken ork eller lust till något annat just nu. Och ibland kan man faktiskt behöva sådana här dagar; inte göra någonting alls-dagar. Bara dega. Fast det är ju inte utan att man får dåligt samvete och en liten smygande ångest. Men, så kan jag inte tänka heller... jag behövde denna dag i soffan. Punkt och slut. Det gör ingenting.

Annars så har renoveringen varit i full gång här hemma. Idag har han gjort grunden i sovrummet, med spackel och så. Härligt! Det är som sagt lite halvkaos här, ni ska se mitt tvrum... herrejösses. Men det gör faktiskt ingenting. Jag är glad att det är igång och att jag faktiskt kommer få det renoverat nu, äntligen. Sen skadar det faktiskt inte att målarn både är himla trevlig och ett väldigt fint ögongodis... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar