onsdag 12 september 2012

HEJA HEJA

Jag hade rätt angående bloggen igår, det blev inga fler inlägg. Pluggade hela kvällen, orkade inget mer vid halv 9, så då duschade jag & sedan såg jag på svenska Hollywoodfruarna! Haha, fyfan va Maria är kung, går inte att beskriva! Också fick jag besök, stora pluset på hela gårdagen :)!

Idag så hade vi fri dag, så min basgrupp träffades mellan 10-13 och pluggade/diskuterade inför ett seminarium som vi ska ha på måndag, och sedan då vi slutade vid 13, så tog jag med mig Johanna på guide runt övik, hon har ju noll koll på stan, så det var bara kul att köra runt henne! :) Kom hem och pluggade lite, sen for jag och hämtade datorn, som jag skjutsade iväg på lite fix igår. Skönt :) Men nu ska jag ge mig på läsning... heja heja, så jäkla svårt att komma igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar