söndag 16 september 2012

IDAG

Gammal, ganska skev bild. Men va i häcken, den får väl duga liksom, bara för att ha en bild med här. Idag har det inte hänt speciellt mycket, klev upp vid 10 och åt frulle, gick ut med min älskade hund på en promenad och sedan pluggat och pimplat kaffe.

Hade helst varit ute hela dagen idag, då det varit så sjukt fint väder, men det blir ju inte alltid som man vill. Tyvärr. Eh, då jag var klar med plugget ikväll, typ halv 7, så for jag och handla med Tobbe (min ena bror) på Coop. Mycket trevligt, den lilla stunden :) Sen for jag och Mittzi hem till mamma, där fick jag mat & efterrätt, snacka om lyx! R var också hemma. Mycket trevligt avslut på kvällen, jag trodde dock att jag skulle få ett ännu bättre slut på dagen, här hemma i lägenheten.. men det får vänta till i morgon! Längtar! Ja, annars har det inte hänt mycket mer. Kom hem hit vid 22 ikväll. Nu sitter jag nyduschad och ser på lite tv. Ska alldeles strax hopp i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar