söndag 30 september 2012

KUL KVÄLL

Hellu! Kvällen igår var & och blev riktigt bra. Jag hade askul, verkligen. Det började med att jag for till Johanna, vi gick och köpte mat på thai, en box. Så jäkla gött! Sen så gick vi rakt över, till Sandra. Alice var också där då. Efter ett tag rullade även Emma och Theodor in. Mycket trevligt! Strax efter 21 gick vi till kåren. Där var vi ett tag, sen fick jag & Johanna för oss att gå till min brorsa, jag visste att han skulle ha fest, haha. Men där vände vi lika fort, dom var så få där och det var inte direkt "livat".

Så vi gick tillbaka och var på kåren ett tag igen, innan vi sedan gled ner på Olles. Asmycket folk och verkligen kul! Alla var ju typ där, träffade hur många "kändisar" som helst. Vi var där till dom stängde, då gick jag & Johanna och åt fyllemat, kycklingtallrik, helt sjukt gott. Vitlökssåsen var helt otroligt god! Shit. Ehm, sen gick vi till Sandra igen, där alla var. Mycket trevligt! Efterlyste skjuts och tillslut fick jag det, som tur var! Kom hem strax efter 3 typ. Nä, det vart en lyckad kväll med klasskompisarna, kul! Tur jag bestämde mig för att fara ut. Jag bjussar på en bild av Johanna och Theodor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar