måndag 24 september 2012

LOVELY

Hellu igen... jag har VERKLIGEN INGEN motivation till att plugga, då menar jag verkligen ingen! Men jag ska försöka hitta den, på något vis. Eh, i alla fall, jag kom väl hem strax efter klockan 14 idag, kände mig tung och trött... satte mig och chillade i soffan framför "sex and the city", åt lite banan & keso, nåt jag fått för mig att äta för att Elin åt det sist jag var till dom, det var min middag idag för övrigt. Jag var för lat för att laga något.

Sen somnade jag, det blev en powernap... jäkligt skönt må jag säga. Sen fick jag en otrolig energi och ville verkligen fara ut och löpa/gå... jag trodde det skulle gå astungt, för jag har ju inte varit ute på ett tag nu på grund av tjockt i näsan och en hiskla rethosta - men hörrni så det gick. Det gick lätt och det var fantastiskt skönt, som jag längtat. Det fantastiska vädret var ju pricken över i. Lovely. Sådana här dagar går ju inte annat än att älska! 8 km blev det, sen en härlig dusch och lite soffhäng. Nu sitter jag här, och försöker tagga plugg... det går väl därimot sisådär. Men bara jag börjar så går det fort. Men det är just det, hur börjar jag? eeeeh... let's go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar