tisdag 25 september 2012

TRÅKIG DAG

Jahapp... dagen har ju gått, men den har varit jävligt tråkig. Klev ju upp, åt frukost, gjorde klart min sammanfattning av boken - vi ska prata om böcker vi har läst, i morgon. Det tör väl gå bra antar jag, det är ju bara att prata. Eh, sen har jag tvättat (en jäkla massa), diskat och dammsugit. Varit in på bibloteket en sväng och skrivit ut nå papper. Lagat mat, diskat igen. Pluggat.

Och just nu ger jag mig nog för ikväll, känns det som. Fick nyss någon konstig "attack", kändes som typ panikångest eller nåt. Blev sjukt darrig, kände mig helt tom och ville bara sätta igång att grina. Vad hände där liksom? Nå, det avgjorde i alla fall att jag pluggat färdigt för ikväll. I morgonkväll och torsdagkväll blir det ju ännu mer plugg, inför fredagens examination. Djiiises. Kan någon plugga åt mig? Snälla? Jag har i alla fall något att se fram emot, helgen! Den kommer blir bra! Så jag får ha det i bakhuvudet, då jag sitter och pluggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar