lördag 1 september 2012

MEDIKAMENT & TE

God morgon, somnade på en gång igår, direkt jag la mig. Så jag hann inte skriva ett till inlägg, som jag hade tänkt... men skitsamma. Sovit som en stock hela natten, det har jag gjort. Klev upp 8 och åt frukost med mamma, och sedan for vi typ 08.40, mamma började kvart över 9. Vi gjorde det lika smidigt idag som igår, att jag tog hem bilen, så hon fick kliva av alldeles utanför affären & att jag hämtar henne sedan.

Så jag & Mittzi myser nu i soffan, och ser på sex and the city. Eller jag ser det & Mittzi sover på min mage :) Jag får hoppa över springningen idag, för jag känner av lite i halsen.... jag har tagit lite olika medikament och ska snart dricka te med honung. Så jag får hoppas att det inte blir någon förkylning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar