fredag 14 september 2012

PLÖTSLIGT HÄNDER DET

Jamen goddag.... vet ni när jag vaknade idag? Typ kvart i 12..... inte okej. Det var dock jävligt behövligt och skönt. Jag behövde verkligen sömn. Det tråkiga i kråksången är ju att man sover bort halva dagen, vilket är så fruktansvärt onödigt & trist. Jag gillar inte att sova länge. Men det kan inte hjälpas, plötsligt händer det. Jag får helt enkelt trösta mig med att jag behövde det. Jag har nyss pratat med Elin också, och hon sa också att det var okej, så då kändes det ju lite bättre. Haha.

Annars då? Jag har inte hunnit med många knop idag. Vaknade & är lite mer förkyld, mer hosta & tjockare i näsan. Åt frulle, gick ut med Mittzi och har varit och handlat en räcersväng. Nu ska jag göra kaffe & plugga - och det är så min eftermiddag kommer se ut, pimpla kaffe & plugga. Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar