måndag 24 september 2012

KTC

Goddag,

idag började dagen klockan halv 8, det var ingen pigg tjej som steg upp utan en riktig zombie. Mina känningar stämde igår, jag hade svårt att somna och då jag väl somna så har jag sovit oroligt, mest hela natten. Men jag tog mig upp i alla fall, fixade mig lite och åt frukost och sedan gick jag till KTC, så jag gick bara över skogen i det fina morgonvädret, med dånande musik i öronen, ganska bra start med andra ord.

KTC = kliniskt träningscentrum. Idag tränade vi förflyttningar med superbra tjejer, en sjukgymnast och en från reab, tror jag (?!), dom var i alla fall grymma, bra på att visa och bra på att prata :) Jag ställde upp som "patient" typ hela tiden, för det var typ ingen annan som ville, eller Teo och Alice med :) Kul var det, vi fick oss många skratt! Vi var där 9 - 12, sen gick vi ner till skolan och åt lunch och sedan sågs vi i basgruppen typ 30 minuter. Haha. Bilden är från då jag gick hem sedan, över skogen, kan man annat än älska en sådan här dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar