onsdag 26 september 2012

KALL-SJUKAN

Ey, inte hunnit skriva här idag. Skolan hela dagen, 9 - 16. Först litteraturseminarium, gick asbra. Sedan informations ang. praktiken! Chill dag ändå. Slutade faktiskt tidigare, halv 4, om jag ska vara noga... sen stod jag och Johanna och pratade bort en stund med en som går tredje termin på sjuksköterskelinjen. Mycket trevligt!

Sen bibblan lite snabbt för att skriva ut en grej och sedan hem till mamma, fick middag och hämtade hem min lilla tös <3 For hem ganska snabbt, och vid halv 8 for jag in på bibblan för att plugga. Satt där till 22 och sedan fortsatte jag lite hemma. Så har min dag sett ut, kul för er att veta va?!?!

Nu ligger jag i sängen, snäppet värre än igår --> boompläden, täcket och värmegrejen till fötterna (elstyrd), får välja mellan grad 1 & 2. Än har jag inte fått upp värmen helt.. tror att jag har fått kall-sjukan! Eheheh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar