söndag 23 september 2012

VINST

Jag ska dra iväg ett snabbt inlägg här... vad var det jag sa? Modo vann ju givetvis, vi var ju där och hejade! Det var en riktigt bra kväll igår, först god mat hos Elin & Roger med drickbart till. Sedan gick vi vidare på hockeyn som sagt, och tog även del av baren där. Efter hockeyn så satt vi i baren ett tag, innan vi sedan gick hem till Elin & Roger igen, i väntan på skjuts hem. Thomas var snäll och ryckte ut som chaffis.

Idag vaknade vi typ halv 11, jävligt skönt med sovmorgon måste jag säga. Låg och drog oss typ till 12, sen fixade vi lite ätbart innan jag sedan körde hem Anders. Han har fotbollsmatch idag, heja heja! Och nu har jag suttit och försökt plugga ett tag, men nu ska jag och Elin dra och kika på matchen! Så det är självklart vinst för dom idag, om vi är där och hejar! haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar