söndag 30 september 2012

KVÄLLSDEPP

Ikväll har jag bara tagit det jäkligt lugnt, varit ute med Mittzi, duschat, färgat brynen.. typ det. Resten av tiden har jag spenderat i soffan, och gör även det nu. Brynfärgen blev hyfsat, skulle haft det kvar lite längre, för dom blev lite för ljusa. Men spela roll, nu är dom färgad i alla fall.

Jag är på sjukt deppigt humör ikväll, riktigt jobbigt. Jag vill bara grina, och det känns som om det är nära till hands. Förstår inte varför mitt humör svajjar så mycket nu för tiden. Jag känner mig så tom nu för tiden, då jag är själv. Jag vill inte längre vara själv hemma, som jag sagt tidigare... jag vill ha A här hela tiden. Och i veckan kommer vi inte att kunna ses så mycket, med tanke på att han har en tenta att plugga till. Det känns ju inte sådär jättekul. Längtar ju efter honom! Tur jag har Mittzi i alla fall, så jag inte är helt själv. Nu ska jag gå ut med Mittzi och sedan ska vi krypa i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar