söndag 10 mars 2013

5 DAGAR KVAR

Idag tog jag en mysig sovmorgon till 11 typ. Sedan gick jag och Mittzi ut på vift, med promenadsällskap för ovanlighetens skull :) Därefter gick vi hem och jag började plugga, så gott det gick. Jag for hem till mamma och R vid halv 4 typ. Jag såg på skidskytte en stund med dom, sedan försökte jag plugga lite inne på mitt rum. Sen fick jag go'middag som bestod av; GRILLAT, sådana där pärbollar (kroketter?!), sallad, sås och vitlöksbröd. Snacka om feeeeestmiddag såhär på en söndag :)

Det blir endast ett inlägg idag. Jag ligger i sängen nu och ska försöka sova. I morgon väntar två tentor över internet, inom tre ämnen. Mikrobiologi, immunologi och klinisk kemi. Jag hoppas verkligen att jag fixar dom. Håll alla era tummar och tår. Jag är beredd på det värsta. Jag har haft noll, då menar jag NOLL motivation till plugg. Så jag hoppas verkligen på att det går vägen för mig ändå.

Men 5 dagar kvar till huvudstaden, det känns gott i hjärtat :) l.ä.n.g.t.a.r.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar