tisdag 12 mars 2013

UPPE MED TUPPEN

Goddag herrskapet

Idag var jag uppe med tuppen, typ vid 6.20.. det var inte speciellt lockande att kliva upp, men det var en nödvändighet. Tittade ut och drog en djup suck - snöstorm. Aja, vad var det att göra åt saken, det var bara att klä på sig och steve ut med Mittzi. Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.. är det inte så man säger? I vilket fall, tack vare min goa dunjacka (fjällräven!!!!!!) så överlever man ju vilken storm som helst. Ja, jag älskar den jackan.

Snön var så pass djup, att Mittzi försvann om hon gick ut i snön, så hon valde att gå i fotspår/bilspår. Haha, lillgumman. Och DET hade snöat från igår. Blä. Kan det bara sluta snöa någon gång? Hur som helst så gick vi en tur, och sedan gled vi in mot staden med bilen. Jag & Elin träffedes klockan 7 på gymmet, och idag ökade jag med 5 minuter, till 30 minuters löpning. Yeeey :) Vid halv 9 gatt jag springa och duscha, för att hinna med en kaffeköpp också, innan jag och Mittzi skulle iväg. Vilket äventyr vi for på, det kommer i ett annat inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar