söndag 24 mars 2013

PLUGG

Som ni kanske förstår, så blev det inte mycket plugg för min del idag. Högst 45 minuter har jag suttit. Bra jobbat. Men faktiskt, helt ärligt, så känns det ganska okej. Jag visste inte vad jag mer skulle plugga på, jag känner att jag har koll på det jag ska ha koll på.

Men det återstår att se i morgon. Hoppas man får rätt tal, så att det går som en dans. Det suger att MINSTA lilla fel, gör att man blir underkänd på tentan. Men med rätt tal, och en lugn räknare (jag), så bör det gå vägen. Jag har till och med tyckt att detta var kul...(?!). För att jag ÄNTLIGEN har förstått matte. Jag har aldrig någonsin förstått matte, så som jag förstått/förstår det nu. Men som sagt, minsta lilla fel, då är det kört. Så man får vara förberedd på omtenta, bäst så. I morgon gäller 100% på tentan för att klara sig, HÅLL ERA TUMMAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar