tisdag 5 mars 2013

HARD WORK WORK

"Hard work work", närå, skämt och sido. Idag har det varit en av de roligare skoldagarna på länge - venprovtagning. Jag har ju tagit på sådana där armar ett flertal gånger på nolaskolan också, men det spelar ingen roll. Det är hur kul som helst!

Vi fick även gå in och ta på en gubbe (docka) som låg i sängen. Jag ställde upp som förste "man" och därav fick jag sjuksköterskan (hon som var där och lärde) som "studerade" mig, och det gick alldeles utmärkt! Men är det något som intresserar mig och som jag känner mig ganska säker på, så är det provtagning ;) Resten av gruppen blev studerad av varandra, utan ssk;n. Så jag såg det som en fördel att börja, då jag hade ssk;n där som kunde ge feedback ifall man skulle gjort något galet. Men duktig som man är så ;) ;) ;) Hahah. Finfina bilder här dåra!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar