måndag 11 mars 2013

WHAT A DAY

What a day.. i morse, klockan 9, började första tentan. 40 minuter. Det kändes som en kvart. Det gick så satans fort. Så de tre sista frågorna blev bara hastiga iklick, av stress. Men jag tror, jag TROR och hoppas, att den gick vägen.

Tenta nr. 2 i mikrobiologi och immunologi började kl. 10-11, det kändes som 30 min. Gick också så sjukt snabbt. Man fick ingen betänketid alls och den var cpsvår. Det var nästan BARA flervals-svar. Att fler alternativ var rätt/fel och de flesta frågor var typ "vilka är INTE", "vilka påståenden stämmer INTE".. bla bla. "Vilka påståenden är korrekt". Men mest var det, vilka är inte. Den var förvirrande och jobbig. Den tror jag det blir omtenta på. Suck, pust och stön. Jag har inte varit på topp-humör idag kan jag säga. Alla i klassen tyckte lika om tentan. Alla hade haft svårt med andra tentan. Det "lustiga" var, att jag och de flesta andra, kände sig mest osäker på klinisk kemi-tentan, men det var den som kändes helt okej för alla. Så, nu vet ni det. Vi får inte veta förrän måndag, hur det gått. Jävla skit. Jag fortsätter i ett annat inlägg, om hur resten av dagen varit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar