onsdag 13 mars 2013

MAN FÅR INTE ALLTID SOM MAN VILL

Nu har jag just sett på "Sveriges mästerkock", och det är så kul att det går bra för "mina favoriter" - Calle, Jenny och Julian. Jag hoppas att Calle och Jenny står i final. Jag tyckte dock att Magnus eller Helen skulle åkt, bara av den anledningen att jag inte fixar dom riktigt. Dyngdryga människor. Nåja, man får inte alltid som man vill. Eheheh.

Nu ska jag fortsätta sitta i soffan, och se på sista avsnittet "Mia på Grötö". Sen ska jag diska klart i pausen. Jaha, nu har ni hört allt om min dag. Hoppas er dag har varit bra också.

I morgon ska jag kicka igång farmakologin, med tanke på att jag sett klart föreläsningarna om läkemedelsberäkningen. Men först så ska dagen börjas med träning, klockan 7! Känn på den ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar