måndag 11 mars 2013

... FORTS

Vid 11, då andra tentan var gjord, så blev det halvstressigt. Det blev en promenad med Mittzi och sedan fick jag äta lunch räcersnabbt, för att vara på skolan 12. Vi fick allmän information om vår kommande VFU (praktik). Sedan hade vi introduktionsföreläsning i farmakologi. Läraren var FANTASTISK. Så ska alla lärare vara. Det bör han få höra. Sjukt bra, rolig, skämtsam, "go" och döskön som föreläsare. Verkligen asbra snubbe! Det blev ett antal skratt, vilket var skönt, efter morgonens tentor.

Direkt efter skolan så for jag hem, gick en promenad med Mittzi och sedan for jag in och träna. Det gick bra. Jag hade nog kunnat ökat min löpning till 30 minuter idag, om det inte vore för att jag fick en sjuk tvär-värk i magen vid 20 minuter, så jag höll bara ut till 25 minuter, som jag sprungit de senaste gångerna nu. Nog glad över det, att jag fixade dom 5 minutrarna trots knipet i magen. Jag får se om det blir 30 minuter i morgon då :) Väl hemma så har jag bara tagit det lugnt och smält dagen. Nu är det väl bara att sova som saknas, Mittzi sover redan. Känner inte för att sova själv.. men det är så det får bli. Fast med Mittzi såklart! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar