lördag 23 mars 2013

IGÅR - MAMMAS FÖDELSEDAG

Igår fyllde min älskade, fina mamma år! Jag hade olika saker för mig hela dagen, därav inget inlägg här.

Jag for på gymmet på morgonen, det gick bra. Sedan då jag var duschad och klar tog jag en lov på stan, jag var lite sent ute med att köpa present, jag vet. Men hade inte tagit mig tid, tidigare i veckan. Fixade present och så, sedan svängde jag förbi boa och köpte en flaska rött. Därefter for jag upp på sjukan och "tömde" mig på blod. Hon tog 3 dl denna gång. Det gick bara fint det med, dock var det väl inte det bästa, att ha gymmat, kutat på stan och oätit frukost. Men det gick bra ändå ;)

Sen for jag hem till mig, åt och slog in present. Därefter for jag hem till världens bästa mamma och grattade! <3 Jag var hemma till klockan 20 typ. Kom hem till lägenheten vid 20.20 igen och sedan gick jag på vift vid typ halv 10 :) En bra dag och kväll var det igår, helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar