tisdag 12 mars 2013

FRISERING

... vi for så "långt" som till Nordmaling. Vi for till Ingela, som sköter om klippningen på Mittzi. Idag var det dags för frisering, och det är ALLTID lika underbart då hon är klippt. Just love it. Jag for på en liten tripp mitt i, jag for bland annat och åt frukost på konditoriet där och sedan tankade jag en skvätt. Hade tänkt plugga medan jag satt och fika, men lyckades inte finna ro till det.

Så jag for ganska snabbt tillbaka till Ingela, efter att jag ätit. Då blev det surr, vilket alltid är trevligt. Men tillslut var det dags att återvända hemåt, med en nyklippt tjej :) Väl hemma pluggade jag faktiskt lite, i väntan på att fara på ktc ikväll. Vi var en grupp som bokat amunensträning där ikväll, vi kom dit och ingen var där och inget förberett. Vi ringde och kolla, det visade sig vara inställt. Så efter en halvtimma for vi hem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar