onsdag 13 mars 2013

SIMNING

Jag har även hunnit med älskade träningen idag, som paus i plugget. Vilket var grymt, grymt skönt :) Vi körde en "lindrigare" träning idag, men ack så skön. Nämligen simning. Det första vi gjorde, var att leka inne på lek-avdelningen. Haha. Det var så fullt i bassängen, plus så var jag väldigt bus-sugen!! Det var faktiskt kul, jag höll på skratta ihjäl mig då vi var i ute-bassängen, såg sjukt kul ut då E skulle sätta igång och simma motströms.

Vi körde även några rutschkanor (stavning?), jag blev fan mörkrädd i den största kanan, den hade dom mörkerlagt som bara den! Haha. Men jag insåg också hur sjukt lite kanor vi har på vårt badhus, det upplevde jag inte då jag var liten, men det kanske var för att man lekte mer då? I alla fall var det småkul ;) Sen blev det simning i bassängen, där jag även hann dyka lite, som jag tycker är så kul och skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar