onsdag 27 mars 2013

GÖRA NYTTA MED NÖJE

Hej på er. Tentan i måndags sket sig, jag vet att jag gjorde fel på en. En väldigt simpel grej egentligen, men hjärnan låste sig TOTALT och besvikelsen var enorm efteråt. Jag känner mig ganska säker på att jag gjort rätt på resten, så det känns ruskigt surt, att jag verkligen inte kom på hur jag skulle räkna på den där jag missade på, allra helst eftersom den egentligen var enkel. Jag fattar inte hur det kunde låsa sig så jävulskt. Skit.

Jaja, jag får inte deppa över det, än om jag hemskt lätt gör det. Min prestationsångest är inte att leka med. Den är svinjobbig. Nåja, det var bara att ladda om inför kommande tenta, som är i morgon. Just nu sitter jag och nöter ute på bron, hemma hos mamma, solen steker som bara den och det är fantastiskt skönt. Tur de i alla fall, att man kan göra nytta (plugga) med nöje (sitta ute i solen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar