lördag 16 februari 2013

ALLA HJÄRTANS DAG

Ojojojdå, vilken bloggerska jag varit de senaste dagarna.... nämen, skämt och sido. Jag har väl varit upptagen. Ehehe. I torsdag, den 14/2, var det ju alla hjärtans dag. En rätt så överskattad dag enligt mig, men på både det ena och andra viset, blev det en riktigt rolig, överraskande och mysig alla hjärtans dag. Jag fick bland annat kläder av min fina mamma <3

På kvällen, typ vid 16-17tiden, ringer Tobias och frågar vad jag gör. Ingenting gjorde jag, så då for vi och handlade på coop och sedan for vi hem till mamma och lagade mat. Så då åt vi godmiddag med mamma och mormor. Det satt riktigt bra och det var supermysigt att umgås med familj sådär på hjärtansdagen. Bra ide där, av Tobias :) Hur som helst så hade jag en bra alla hjärtans dag. Hoppas ni hade det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar