torsdag 7 februari 2013

YEEY

Hej hej hallå, jag är en extremt trött tjej ikväll. Eh, jag sitter just nu med en kopp rykande te framför mig och ser på tv. Jag väntar på att "fråga Olle-dokumentären". Höhö. Det är så roligt att se alla knäppa och deras sjuka "luster"... så det är de jag gör just nu. Jag ska nog gå och lägga mig i en av pauserna, så det så.

Igår for jag och Elin och tränade klockan 8 på morgonen, det var så jäkla skönt och roligt att komma igång igen. Yeey :) Klockan 10 var jag på skolan och träffade min grupp, vi övade inför filminspelningen. Efter skolan minns jag knappt vad jag gjorde..? Men sen kom i alla fall Jens och höll mig sällskap, vi såg på tv och sedan filmen "på smällen". Det var ju tur att den favvofilmen gick, då jag var så besviken över att "sveriges mästerkock" inte sändes igår... suck. Skitsport som ska ta upp en massa onödig tid, så att mitt favoritprogram under veckan, uteblev. Vi fikade bullar också, bullar som Elin och Roger kom med sådär på onsdagskvällen. Göttigöttgött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar