söndag 17 februari 2013

EN LÖRDAG MED TRERÄTTERS

Igårkväll var jag och Elin bjuden på trerätters av Petra och Amanda. Det var riktigt smarrigt och mysigt, som alltid i deras sällskap. Det tråkiga var bara att jag fick sådan sjuk halsbränna och mådde halvtjyvens. Men det är sådant som händer ibland, om man heter Emelia. Så det blev lugnt för min del på vin-fronten. Vi avslutade i alla fall kvällen på public. Men jag och Elin for vid 1 typ, så vi var inte där så länge. Jag somnade direkt jag la mig i sängen, vilket var jäkligt skönt, att jag fick somna ifrån brännan. Men i det stora hela, så var det ändå en superbra kväll, med en hel del surr :)

Idag vaknade jag typ halv 11. Mådde ju hur bra som helst, med tanke på att det knappt blev nå vin för mig igår. Dock så var min mage, även nu på morgonsidan, lite upp&ner. Men det har gått över :) Nu har jag ganska nyss diskat, och uppdaterat telefon. Nu ska jag strax åka in till stan och hämta J.K, vi ska hem till mormor och fika. Hoho! Det blir trevligt det :) Återkommer sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar