fredag 22 februari 2013

YESTERDAY

Hej på er, igår som sagt, for jag in på stan och åt lunch med mamma. Mysigt värre <3 Sedan gick jag in med henne på jobbet och testade allt hon hade hängt undan, det var en del. Haha! Mycket av det ville jag ha också, så det var skoj :) Det var en massa reagrejor bland annat, så det är ju nice, bättre pris ;) Två saker var ordinarie pris eller vad man ska säga. Sååååe, det var kul!

Sen var jag med Elin ett tag och sedan for vi och tränade, ett snabbpass blev det igår. Sedan for jag hem och duschade och var sedan en stund med mamma. Strax efter 20tiden så kom världens bästa Anna hit till mig, riktigt kung att träffa henne igen! Det blev en massa babbel om både det ena och det andra, skola, jobb, grabbar osv osv. Vi tog igen en del, liksom! Ehehe. Så det blev en bra dag igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar