fredag 22 februari 2013

TODAY

Idag tog jag sovmorgon, jag hade ställt väckaren på 10 men sov till halv 11. Det var riktigt gött vill jag lova. Jag tog det lugnt och sedan gjorde jag mig i ordning och gick ut med Mittzi innan jag for in på stan. Jag träffade Anna även idag, vi tog en lunch och kaffe på blåbär. Det var riktigt mysigt och skönt att bara hänga och prata sådär. Jag har verkligen längtat efter att träffa Anna, hon är en så otroligt skön människa att umgås med, det är förjäkla synd att hon går sjuksköterska på annan ort! Det vore kung om hon gick i min klass ju... vi ses alldeles för sällan nu för tiden... men i alla fall, så var det en bra och härlig lunch med fröken A.

Efter den braiga lunchen så for jag upp på sjukhuset och tappade blod. Idag tog dom 3,6. Så lite ökning blev det, och det kände jag av lite, lite. Jag blev yr direkt efter, men det gjorde ju inget, då jag satt där jag satt. Jag brukar sällan känna av det, men idag så blev det så. Det har i alla fall gett resultat, efter varje gång. Inte mycket, men resultat. Mitt järnvärde är för högt, det är därför jag måste tappa mig på blod, så vi får ner värdet. Då jag säger för högt, så menar jag FÖR högt. Jaaa justeeeee, intresseklubben antecknar?! Jag hoppas verkligen det. För detta måste var sjukt intressant (förstå min ironi) att läsa.

Sedan for jag hem till mamma fram och åter, jag var rastlös och sjukt sugen på att fara hem en tur. Fick även turen att träffa mina älskade bröder i samma veva, dom hade varit ute på vandring, ingen dålig sådan. Hahaha, tror det hade brönne för dom. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar