måndag 4 februari 2013

L-ABCDE

Hej hej hallå, ska skriva ett snabbt inlägg här tänkte jag, trots att jag ska hinna med massa saker till. Jag känner mig lite smått stressad, så egentligen förstår jag inte varför jag ska blogga. Eheheh. Filmen jag och mamma såg på igår var ganska bra, sevärd. Den var lite seg stundtals, men i slutet kom den igång ;)

Jag sov som sagt hemma även inatt, orkade inte fara ner igår. Så i morse for jag ner, var på skolan klockan 9 och träffade min grupp, vi fortsatte med andra grupparbetet :) Vi höll på till 12, då tog vi lunch och jag åkte hem då. Så jag är hemma, har nyss fått i mig lunch och nu är det strax dags för att börja traska till KTC, tänkte passa på att ta en liten promenad, så att jag får vara ute en stund. Det är ju bara över skogen :) Vi ska vara där 14-16 och köra lite L-ABCDE. Nä, dags att göra det jag ska göra. Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar