söndag 17 februari 2013

SKÖN SÖNDAG

Idag då? Jaaaaa, hörreni. Idag sov jag ganska länge, (tror att jag redan skrivit det, plus så är det ju sjukt ointressant). Jag hämtade i alla fall J.K någon gång och vi for hem till mormor och fick fika. Mådde illa efteråt, för fikar man hos mormor så fikar man inte lite. Men det var mysigt och nu har ju Johanna (klasskompis) fått träffa min lilla söta mormor. Ehehe.

Vi for ner till stan igen vid halv 4. Jag körde hem Johanna och sedan for jag till Tobias, hämtade han och vi for på coop. Träffade mamma lite snabbt på parkeringen och sedan gick jag och Tobias in och handlade. Sedan for vi på willys och kvantum också, vi levde rövarn. Haha! Efter det for vi hem till Tobbe, han lagade mat till oss. Jäkligt gott blev det, gräddstuvad pytt i panna och stekta ägg. Mums! Perfekt söndagsmiddag om jag får säga det själv. Men jag blev så sjukt mätt att jag nästan ville kräkas 8) Efter maten så chillade vi järnet, vi låg i varsin soffa och hade paltkoma medan vi kollade film. SKÖN SÖNDAG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar