tisdag 12 februari 2013

EY

Ey! Det blev inte speciellt mycket bloggande igår, det lär det inte bli idag heller. Jag är sjukt trött.

Igår tränade vi efter skolan. Det gick finfint det. Jag kom hem ganska sent, fixade och så här hemma, sedan blev det sängen.

Idag träffade jag gruppen i 2 timmar, vi gick igenom våra filmer som vi gjort. Sedan gick jag och Elin och tränade, gick bara bra idag också & kul är det :) Sen satt jag och hängde hos Elin och Roger i typ en timma, innan jag tog mig därifrån. Haha. Rumpan var tung just då, och det är så roligt att sitta och surra av sig, istället för att fara hem och vara själv! Roger har haft Mittzi idag med, och det är jag så tacksam över. Det är så, så skönt, att slippa lämna lillan själv (än om det andelar om några timmar bara)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar