tisdag 5 februari 2013

LYCKLIG

Idag har jag varit med min grupp, som jag trivs riktigt bra med och jag är väldigt nöjd över att vara i just MIN grupp. Vi övade lite på våra manus (vi ska spela in två film-sekvenser). Haha. Kommer gå kung!

I alla fall, så fick vi vårt resultat på anatomitentan idag.... JAG FIXADE DEN!!!!!! Med bra poängs marginal till och med!!!! Fattar ni hur lycklig jag är? Jag tror helt ärligt inte att någon förstår min lycka över att den är FIXAD! Fantastiskt underbart. Det är vad det är. Jag har inte hunnit röja här hemma - men i morgon ska jag FIRA med att packa undan ALL anatomi. Jag har inte kunnat göra de än, för då skulle jag få ont i magen om jag skulle ha måsta plocka upp det igen, vid en ev. omtenta. Så i morgon ska högen (den ser mindre ut på bilden, än vad den egentligen är!!!!) BORT, ner i lådan! Jippi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar