måndag 25 februari 2013

HÖLL PÅ KVÄRN'Å

Synundersökningen gick bra. Min syn är ju sämre, men inte så jättemycket sämre, så då vill hon avvakta med att stärka mina glas. Vilket jag förstår och tycker är bra. Blir det sämre, så måste jag ju. Men vi får väl hoppas att den håller sig såhär! :)

Direkt efter undersökningen for jag hem, gick en längre promenad med Mittzi och sedan gick vi in. Jag gjorde mig klar och gav Mittzi mat. Sedan for jag in på gymmet och körde ett pass. 20 minuter löpning och 10 minuter snabb gång, sedan en del övningar efteråt och sist men inte minst - plankan, i en minut x tre. Den sista minuten trodde jag att jag skulle kvärn'å. Helvete så jobbigt det var. Jag har gjort den 1 minut x 2 innan, så den tredje minutomgången fick jag för mig att lägga till idag. Jag fixade det ju, men jobbigt var det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar