tisdag 26 februari 2013

KURSINTRODUKTION

Hej hej hallå, jag somnade som en stock igår, då jag kom mig till sängen. Det var gött som sjutton. Idag klev jag upp 7, åt frukost och gick ut med min lilla tös. Sedan for jag in på skolan till halv 9, vi hade introduktion inför vår nya kurs. Det var väl... intressant. Usch. Jag känner stress och ångest inför denna kurs. Mer ångest än någonsin faktiskt. I denna kurs ska man kunna matte, vilket är DET VÄRSTA ämne jag vet. Jag hatar matte och kan inte matte. Jag förstår inte logik i matte. Så vi får se hur det går.

Idag orkar jag inte börja med kursen i alla fall, utan jag tänker sätta igång i morgon, med att börja se förläsningar som finns på webben. Jag är sjukt trött nu, såhär panik ni vet, jag klarar knappt av att hålla ögonlocken uppe. Det är nästan så jag måste sätta dit tändstickor för att hålla upp dom. Haha. Jag dricker en stor kopp kaffe nu i alla fall, synd bara att det är en ren myt, att man blir pigg av kaffe. Det blir då rakt inte jag, ska jag då säga er. Jag ska fara och träna med Elin på något tag, om inte allt för långt tag tror jag, så det blir bra. Då piggnar jag nog till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar