onsdag 20 februari 2013

IDAG

Idag har dagen sett ut som såhär; en riktigt bra sovmorgon till halv 11-11 typ. Låg kvar i sängen till typ halv 12. Klev upp, åt frukost och tog det lugnt. Sedan gick jag ut med Mittzi och därefter fortsatte jag med hemtentan. Jag är helt klar med den nu, det som saknas är framsidan och att göra referenserna korrekt, plus referenslistan. Det ska ordnas i morgon! Jag trodde att jag skivor för lite och att jag skulle måsta fylla på då jag renskrivit, men icket. Jag har i stället fått ta bort en massa, för att det var för mycket ;) Det stämmer mer med mig, jag är bäst på att skriva för mycket! I alla fall, så känns det skönt att endast ha referenshelvetet kvar.

I övrigt så har jag tränat, med Elin! Det fick superbra även idag, vi var dock väldigt trötta och skrattiga, så ibland blev vi halvsvaga på grund av det. Haha! Men det hade "brönne" på gymmet idag och vi hade väldans kul. Sen for jag och uppvaktade pappa, med att tända ett ljus <3 Typ så har min dag sett ut. Ikväll har jag sett på Sveriges mästerkock och Mia på Grötö. Två av de bästa programmen under veckorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar