söndag 21 oktober 2012

BAKISMAT

Jag tog mig en liten powernap på 45 minuter... haha. Satan så skönt det var, jag var så sjukt trött. Jag var ju dock inte mindre trött efteråt, men men, så kan det bli. Sen gick jag ner och hämta lite bakismat på Laguna... jag skyller på bakismat än fast jag inte är bakis för fem öre. Men det känns mer okej att äta sån mat om man skyller på det. Hahah. Gott som fan var det i alla fall! Sen kom mamma med Mittzi, så nu har jag min lilla älskling hemma igen :) I övrigt då? Jag har sett på tv4play, Hellenius hörna med Foppa som gäst, så jävla kung. Haha! Sen tittade jag på halva hollywoodfruarna på tv3play, för jag missade ju halva första delen av det då det gick i veckan. Så, nu då? Jag väntar på att Elin ska kika förbi, hoppas det blir snaaart... jag väntar & väntar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar