tisdag 2 oktober 2012

DAG 2 PÅ PRAKTIKEN

Praktikdag nr. 2 har även den gått galant. Idag har Mittzi fått vara själv, men inte så länge "varje sväng", utan jag gick ju hem på lunchen och hann vara ute ett bra tag med henne. Hon är så duktig så, min lilla älskling. Eh, sen då jag kom hem, då jag slutat, så gick vi på en promenad igen. Dåligt väder, men ganska skönt ändå. Jag skulle plugga ikväll, men har verkligen inte kunnat. Frågade mamma om hon kunde komma förbi en sväng då hon slutade, vilket hon kunde. Så det var skönt. Behövde få träffa henne, och en stund är allt som krävs, det gör mig så mycket lugnare då jag är lite nere (vilket jag är ikväll igen, suck). Nu ska jag borsta tänderna, gå ut en snabbis med Mittzi och sedan ska vi se "hollywoodfruarna" i sängen, innan det sedan blir sömn. Längtar tills jag får sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar