onsdag 3 oktober 2012

DAG 3 PÅ PRAKTIKEN

Jahapp, dag tre har gått lika bra som de två andra dagarna. Kung de ju! Men jag är astrött då jag kommer hem, vilket sabbar för min ork till att plugga.. även motivationen brister ju. Men ikväll försökte jag i alla fall. For in på bibblan med världens bästa Elin, vi satt där och försökte plugga, det gick sådär. Men huvudsaken är ju att jag försöker! Visst?!

För övrigt så har Elin varit snäll och haft Mittzi idag igen. Så himla skönt att ha bebisvakt så ofta som möjligt! Frökenfräken Elin har ju färgat håret idag också, RÖTT! Grymt snyggt! Nåja, med detta skrivet - jag har världens bästa vän! <3 Hoppas jag inte får spö av henne, då jag lagt upp bilden. Men den gör inte riktigt rättvisa heller, men det blev sjukt snyggt i alla fall. Ovant är det också, från blond till röd ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar